Notice: Undefined index: cperpage in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 199

Notice: Undefined variable: output in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 269

Notice: Undefined variable: f_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 270

Notice: Undefined variable: showdots in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 271

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 274

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 277

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 280

Notice: Undefined variable: post in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Undefined variable: post in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Undefined variable: more_link_text in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289
بهترین جراح مغز و اعصاب تهرانپارس کیست؟ | دکتر مهدی کرمی متخصص جراحی مغز و اعصاب

بهترین جراح مغز و اعصاب تهرانپارس کیست؟

06/04/2021 18:10

در این مقاله قرار است که به بررسی بهترین جراح مغز و اعصاب بپردازیم و وظایف چنین شخصی را برای شما بیان کنید تا شما بتوانید با توجه به اطلاعاتی که کسب می‌نمایید بهترین انتخاب را در زمینه جراح متخصص مغز و اعصاب داشته باشید و همچنین در انتهای مقاله نیز ما به شما یک مرکز بسیار عالی در این زمینه معرفی خواهیم کرد. اگر از اغلب افراد بپرسید که جراحی مغز و اعصاب چیست به شما جواب خواهند داد که همان جراحی مغز است اما باید بدانید که این عمل جراحی محدود به جراحی مغز نیست! این تخصص به تشخیص بیمارانی مربوطه است که دچار آسیب‌ها یا بیماری‌هایی در زمینه مغز و اختلالات مغزی و همچنین نخاع و ستون فقرات و اعصاب پیرامونی در قسمت‌های مختلف بدن شده‌اند.

جراح مغز و اعصاب کیست

به یک پزشکی کرد در زمینه جراحی عصب تخصص داشته باشد و در این زمینه تحصیل کرده باشد جراح متخصص مغز و اعصاب میگویند. این نکته مهم که باید بدانید این است که جراح عصب فقط جراحی مغز را انجام نمی‌دهد بلکه به بیمارانی که از درد گردن و همچنین درد کمر رنج می‌برند یا دچار بیماری‌هایی مانند نورولوژی عصب سه قلو هستند یا با بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می‌کنند و یا به سر آن‌ها آسیب رسیده است، کمک می‌کند. باید بدانید که جراح عصب در دوره رزیدنتی خود حمام جنبه‌ها از جمله سیستم‌های مغزی و رای گیری انواع اقسام آسیب‌ها و تومورها و روش‌های کنترل درد و جراح اطفال را آموزش می‌بینند که این افراد باید حداقل ۶۰ ماه در علوم عصب شناسی آموزش کاملی ببینند که از آن ۶۰ ماه حداقل ۳۶ ماه به جراحی بالینی عصب مربوط است و سه ماه نیز به عصب شناسی بالینی پرداخته می‌شود.

جراح مغز و اعصاب چه وظیفه‌ای دارد؟

یک جراح متخصص مغز و اعصاب کارهایی در زمینه مدیریت اختلال عصب شناسی را از طریق جراحی و یا روش‌های دیگر بر عهده دارد که از جمله این کارها می‌توان به پیشگیری و تشخیص و معاینه و درمان و همچنین مراقبت و توان‌بخشی اشاره کرد. این نکته حائز اهمیت است که برای اینکه یک جراح متخصص مغز و اعصاب در زمینه تشخیص تمامی بیماری‌های عصبی آموزش کامل دیده است بسیاری از بخش‌های دیگر از پزشکان از یک جراح متخصص مغز و اعصاب مشاوره می‌گیرند مانند پزشکان اورژانس و عصب شناسان و همچنین پزشکان داخلی و پزشکان خانواده! یک جراح مغز و اعصاب روز خود را بسیار زود شروع می‌کنند و معمولاً از ساعت ۵ الی ۷ صبح آغاز آن‌ها شروع می‌شود و اولین مسئولیت روزانه آن‌ها این است که برای حل مشکلات سیستم عصبی افراد جراحی مغز را انجام دهند اما این تنها وظایف آن‌ها در آن روز نیست. با توجه به اینکه یکی دیگر از فعالیت فرد متخصص جراحی مغز و اعصاب معاینه و تشخیص بیماران است کار آن‌ها در بخش اورژانس ادامه پیدا می‌کند البته نمی‌توان دقیق گفت که فرد متخصص در طول روز چند بیمار را معاینه می‌کند چرا که در اورژانس وقت قبلی داده نمی‌شود.

جراحی‌های اورژانسی

بهترین شرایطی که در اورژانس‌ها وجود دارد ممکن است که برخی جراحی‌های اورژانسی پیش بیاید که فرد متخصص نیاز است بدون برنامه‌ریزی از قبل برود و این جراحی را انجام دهد و در خود باید بدانید در بخش اورژانس برنامه‌ها قابل تغییر است و هیچ چیز ثابت وجود ندارد. اما اگر شما به دنبال یک فرد متخصص جراح مغز و اعصاب می‌گردید که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن و اختصاصاً برای شما فعالیت داشته باشد باید به دنبال یک فرد مناسب برای خود بگردید که هم زمان خالی داشته باشد و هم از دانش و تخصص کافی برخوردار باشد.

جراح مغز و اعصاب چند ساعت در روز فعالیت دارد

اغلب جراحان در طول روز چندین عمل جراحی را انجام می‌دهند که از درمان‌های سرپایی و جراحی‌های ساده گرفته تا جراحی‌های پیچیده مغز که نیاز میکروسکوپ برای آن‌ها استفاده شود و حتی رئیس بخش جراحی نیز سالیانه صد عمل جراحی مغز و اعصاب را انجام می‌دهد. با توجه به تعداد ساعت زیاد فعالیت جراح متخصص مغز و اعصاب که هم در اورژانس و هم در کلینیک‌های مخصوص فعالیت دارند اما با این حال دید اقتصادی صرف به این کار ندارند و با وجود خستگی‌های بسیار تمام تلاش خود را در جهت خدمات رسانی به هم وطنان انجام می‌دهند.

مراکز جراح مغز و اعصاب

در ایران نیز این رشته که از رشته‌های محبوب و پر استقبال از طرف افراد محصل می‌باشد که بعد از هفت سال درس خواندن در دانشگاه علوم پزشکی باید ۵ تا ۶ سال نیز دستیاری ویژه را پشت سر بگذارند و بعد از گذراندن دوره‌هایی مدارک مورد نیاز برای این فعالیت را دریافت کنند. با توجه به این شرایط استقبال به نسبت خوبی از این رشته تحصیلی و این شغل شده است و در ایران مراکز مهم و زیادی در این زمینه وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید بهترین موارد را انتخاب کنید. همانطور که در مقاله ذکر شده است در اورژانس‌ها متخصصان و جراح مغز و اعصاب وجود دارند که شما در مواقع اورژانسی و حاد می‌توانید برای دسترسی سریع به مراکز اورژانس مراجعه کنید اما معمولاً افرادی که از قبل سوابق بیماری دارند یا می‌دانند که باید در یک زمان خاص به درمان بیماری خود بپردازند به‌دنبال متخصصان ویژه در این زمینه هستند و می‌خواهند بهتری فرد متخصص را در این زمینه پیدا کنند. اگر شما نیز به دنبال بهترین فرد برای جراحی مغز و اعصاب می‌گردید و می‌خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید حتماً با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما شبانه روزی در خدمت شما هستم تا بهترین گزینه را برای شما معرفی کنند تا به بهترین شکل ممکن درمان بیماری خود را جلو ببرید.

دکتر مهدی کرمی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات

اگر شما بیمار هستید و بدنبال یک پزشک متخصص و مجرب برای درمان بیماری خود می‌گردید. ما به شما دکتر مهدی کرمی را پیشنهاد می‌کنیم. چراکه، دکتر مهدی کرمی جراح و متخصص مغز اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه تهران است. ایشان درسال ۱۳۸۰ در رشته پزشکی عمومی مشغول به تحصیل شد و پس از گذراندن مقطع عمومی در سال 1391 موفق به پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب شد. وی با گذراندن موفقیت آمیز دوره تخصص در سال 1396 فارغ التحصیل و متخصص جراحی مغز شد. دکتر مهدی کرمی جراحی‌های موفقیت آمیز زیادی را در گروه‌های سنی مختلف از جمله کودک چند روزه تا کهنسالان انجام داده است. ایشان به عنوان شاگرد نمونه اساتید جراحی اعصاب ایران بوده و در جامعه جراحان اعصاب ایران عضو هستند. دکتر مهدی کرمی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی چون بعثت، فجر، نیکان، پاستور نو، گاندی، تهرانپارس و محب کوثر اقدام به ویزیت و عمل جراحی کرده و بسیاری از مردم داخل و خارج کشور مورد درمان ایشان قرار گرفته‌اند.

رزرو نوبت

دکتر مهدی کرمی در حال حاضر روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸:۳۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ در محل مطب حضور دارند لازم به ذکر است که جهت گرفتن وقت قبلی علاوه بر شیوه سنتی تلفنی مراجعه کنندگان میتوانند از دکمه سمت چپ صفحه اصلی وبسایت ایشان نیز به صورت آنلاین جهت گرفت وقت ویزیت اقدام نمایید. جهت دریافت آنلاین نوبت پس از کلیک روی دکمه وارد صفحه جدیدی به این نشانی  می‌شوید که در آن صفحه می‌توانید روی دکمه دریافت نوبت اینترنتی کلید کرده و با پر کردن فرم‌ها و طی کردن مراحل گفته شده در سایت به صورت اینترنتی نوبت بگیرید.

راه‌های ارتباطی

جهت ارتباط با مطب دکتر مهدی کرمی برای رزرو نوبت می‌توانید از طریق شماره تلفن 24 ساعته 02142198251 استفاده کنید.  و همچنین جهت مراجعه حضوری به مطب دکتر می‌توانید از  آدرس مطب ایشان به نشانی: تهران – اتوبان باقری، ۱۹۶ شرقی، نرسیده به فلکه سوم، نبش خیابان طاهری، مجتمع پزشکان تهرانپارس، واحد ۲۳ میباشد استفاده کنید.

آخرین دیدگاه ها

هنوز نظری درج نشده است. شما اولین نفر باشید.

ثبت دیدگاه شما

Notice: Undefined variable: aria_req in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/comments.php on line 77

Notice: Undefined variable: aria_req in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/comments.php on line 80

نظر خود را درباره این مطلب بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *