Notice: Undefined index: cperpage in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 199

Notice: Undefined variable: output in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 269

Notice: Undefined variable: f_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 270

Notice: Undefined variable: showdots in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 271

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 274

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 277

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 280

Notice: Undefined variable: post in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Undefined variable: post in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289

Notice: Undefined variable: more_link_text in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/functions.php on line 289
بهترین دکتر مغز تهران کیست؟ | دکتر مهدی کرمی - بهترین دکتر مغز تهران

بهترین دکتر مغز تهران کیست؟

10/04/2021 00:29

شاید شما نیز به دنبال بهترین دکتر مغز تهران باشید و نیاز به اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید بهترین دکتر مغز تهران را برای مراجعه خود انتخاب کنید. ما در این مقاله به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک خواهیم کرد

دکتر مغز و اعصاب

باید بدانید که یک فرد که درس پزشکی می‌خواند بعد از اینکه چهار سال دوره رزیدنتی را سپری می‌کند، (البته این دوره رزیدنتی باید در تخصص بیماری های مغز و اعصاب باشد) پس از آن نورولوژیست می‌شود که بعد از آن می‌تواند با گذراندن دوره های تکمیلی که در زمینه تخصص مغز و اعصاب است در رشته های مربوطه در این زمینه فوق تخصص خود را دریافت کنند.

همان طور که می دانید سیستم عصبی انسان از مهمترین قسمت های بدن می باشد و به همین دلیل شناخت هرگونه بیماری و تشخیص آن کاملاً کاری تخصصی است.

سیستم عصبی انسان در تمام قسمت های بدن انسان اثر می‌گذارد و بخش سازماندهی و فرماندهی بدن را به عهده دارد پس باید در این زمینه بسیار حساس باشید تا اگر در این قسمت از بدن خود دچار بیماری هستید حتماً به بهترین دکتر مغز تهران مراجعه کنید.

متاسفانه برخی از پزشکان در این زمینه دارای دانش و مهارت کافی نیستند و نمی توانند بیماری ها را به درستی تشخیص دهند البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که بسیاری از بیماری‌های مغز و اعصاب مشابه یکدیگر هستند و باید در این زمینه مطالعات و تحقیقات بسیاری شکل گیرد و با یکسری معاینات کامل بیماری تشخیص داده شود.

بیماری های مغزی

همانطور که گفته شد سیستم عصبی انسان دارای بخش های متفاوتی است و همچنین علائم بیماری‌ها با یکدیگر مشابه است اگر بخواهیم ببینیم که کدام بیماری شامل حال افراد شده است باید ابتدا به این قسمت توجه کنیم که کدام قسمت از سیستم عصبی فرد دچار مشکل شده است.

فرد متخصص یک دکتر مغز می باشد با دانش کافی که در مورد آناتومی و فیزیولوژی و چگونه کارکرد سیستم عصبی و ارتباط پیچیده مغز دارد، می‌تواند به این موضوع پی دارد که کدام قسمت است که فرد دچار بیماری و اختلال شده است و در نتیجه به تشخیص بیماری فرد دست پیدا کند.

انواع بیماری های عصبی

انواع بیماری هایی که در حوزه مغز و اعصاب می‌باشد، می‌توان به انواع سردردها که شامل و سردرد تنشی و غیره است نام برد.

همچنین بیماری های سرگیجه، اختلال راه رفتن و تعادل، تشنج و صرع، کاهش سطح هوشیاری و بیهوشی گذرا و.. از بیماری‌هایی هستند که در زمره بیماری‌های عصبی قرار دارند.

چه زمانی بهتر است که متخصص و دکتر مغز مراجعه کنید؟

از جمله سوالاتی که برای اغلب بیماران به وجود می آید این است که چه زمانی بهتر است به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنند، نمونه سوال بسیار ساده است و شما باید بلافاصله بعد از اینکه بیماری در شما بروز پیدا می‌کند دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید چرا که بیشتر بیماری هایی که در حوزه مغز و اعصاب اتفاق می‌افتند بسیار پیشرونده هستند.

بهتر است که سالیانه با مراجعه به یکی از بهترین ها در زمینه مغز و اعصاب از احتمال پیشروی بیماری جلوگیری کنید و مراحل درمان را شروع کنید.

در حالی که نیاز است که شمال قبل از مراجعه به دکتر مغز حتی اطلاعاتی در این حوزه بدست آورید تا با تحقیق بهترین دکتر در این زمینه را پیدا کنید و به او مراجعه نمایید.

اهمیت پزشک معتمد از آن جهت است که شما می بایست تمامی درخواست های دکتر مغز را اجرایی کند و اگر به پزشک خود اعتماد کافی نداشته باشید نمی توانید مراحل درمان خود را به دست او بسپارید.

چه موقع برای درمان سردرد به دکتر مراجعه کنیم؟

  • سردرد بسیار شدیدی دارید که مزاحم فعالیت های روزانه شما است و در کار و زندگی و اتفاقات روزمره شما تداخل ایجاد کرده است بهتر است به بهترین دکتر مغز تهران مراجعه کنید.
  • اگر شما بیشتر روزها از بروفن و آسپرین و همچنین استامینوفن ها استفاده می کنید از داروهای مسکن سردرد بیش از اندازه استفاده می کنید بهتر است که حتماً به دکتر مغز مراجعه کنید.
  • زمانی که شما حس می کنید سردردتان روز به روز دارد در تر می‌شود.
  • اگر در طول ۱۵ روز گذشته سردرد های متعددی داشته اید حتماً به پزشک مراجعه کنید.
  • حتماً پس از اولین سردرد پس از سن ۵۰ سالگی بهترین دکتر مغز تهران مراجعه کنید.

بهترین دکتر مغز تهران کیست؟

با توجه به نکاتی که در پاراگراف های قبلی به آن اشاره کردیم حتماً به اهمیت انتخاب یک پزشک مناسب در این زمینه پی برده اید و حتماً قبل از هرگونه اقدام به محاسبات تحقیق بهترین دکتر مغز تهران را پیدا کنید.

در این مقاله ما به این موضوع پرداخته ایم که چگونه می توانید یک دکتر مرد در تهران را پیدا کنیم و همچنین خود نیز معرفی یکی از بهترین دکتر مغز تهران به شما هستیم که شما می‌توانید با مراجعه به این پزشک و کسب اطلاعات بیشتر درمان خود را به این فرد واگذار کنید.

مهدی کرمی بهترین دکتر مغز تهران

دکتر مهدی کرمی یکی از بهترین متخصص های جراحی مغز و اعصاب و همچنین ستون فقرات در کشور می باشد که اگر بخواهیم به سوابق علمی و اطلاعات ایشان را بپردازیم می‌توانیم به مواردی چون:

دریافت مدرک جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین عضویت در انجمن جراحان اعصاب ایران، دکتر در زمینه‌های تومورهای مغزی و همچنین نخاع و دیسک گردن و کمر، جراحی هایی که به صورت تهاجمی با شدت کم در ستون فقرات هستند و همچنین تنگی نخاع فعالیت دارند.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی به شما برای انتخاب بهترین دکتردر زمینه جراحی مغز تهران داده باشیم و همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید. همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما دوستان عزیز می باشد.

دکتر مهدی کرمی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات

اگر شما بیمار هستید و بدنبال یک پزشک متخصص و مجرب برای درمان بیماری خود می‌گردید. ما به شما دکتر مهدی کرمی را پیشنهاد می‌کنیم. چراکه، دکتر مهدی کرمی جراح و متخصص مغز اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه تهران است. ایشان درسال ۱۳۸۰ در رشته پزشکی عمومی مشغول به تحصیل شد و پس از گذراندن مقطع عمومی در سال 1391 موفق به پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب شد. وی با گذراندن موفقیت آمیز دوره تخصص در سال 1396 فارغ التحصیل و متخصص جراحی مغز شد. دکتر مهدی کرمی جراحی‌های موفقیت آمیز زیادی را در گروه‌های سنی مختلف از جمله کودک چند روزه تا کهنسالان انجام داده است. ایشان به عنوان شاگرد نمونه اساتید جراحی اعصاب ایران بوده و در جامعه جراحان اعصاب ایران عضو هستند. دکتر مهدی کرمی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی چون بعثت، فجر، نیکان، پاستور نو، گاندی، تهرانپارس و محب کوثر اقدام به ویزیت و عمل جراحی کرده و بسیاری از مردم داخل و خارج کشور مورد درمان ایشان قرار گرفته‌اند.

رزرو نوبت

دکتر مهدی کرمی در حال حاضر روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸:۳۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ در محل مطب حضور دارند لازم به ذکر است که جهت گرفتن وقت قبلی علاوه بر شیوه سنتی تلفنی مراجعه کنندگان میتوانند از دکمه سمت چپ صفحه اصلی وبسایت ایشان نیز به صورت آنلاین جهت گرفت وقت ویزیت اقدام نمایید. جهت دریافت آنلاین نوبت پس از کلیک روی دکمه وارد صفحه جدیدی به این نشانی  می‌شوید که در آن صفحه می‌توانید روی دکمه دریافت نوبت اینترنتی کلید کرده و با پر کردن فرم‌ها و طی کردن مراحل گفته شده در سایت به صورت اینترنتی نوبت بگیرید.

راه‌های ارتباطی

جهت ارتباط با مطب دکتر مهدی کرمی برای رزرو نوبت می‌توانید از طریق شماره تلفن 24 ساعته 02142198251 استفاده کنید.  و همچنین جهت مراجعه حضوری به مطب دکتر می‌توانید از  آدرس مطب ایشان به نشانی: تهران – اتوبان باقری، ۱۹۶ شرقی، نرسیده به فلکه سوم، نبش خیابان طاهری، مجتمع پزشکان تهرانپارس، واحد ۲۳ میباشد استفاده کنید.

آخرین دیدگاه ها

هنوز نظری درج نشده است. شما اولین نفر باشید.

ثبت دیدگاه شما

Notice: Undefined variable: aria_req in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/comments.php on line 77

Notice: Undefined variable: aria_req in /home/drmadik1/public_html/wp-content/themes/savis1/comments.php on line 80

نظر خود را درباره این مطلب بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *